07:30 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گوشی تلفن همراه

آغاز رجیستری تلفن همراه در مبادی ورودی کشور
نماد برتر- از امروز همزمان با ۱۲ مهر ماه رجیستری تلفن همراه فقط در مبادی ورودی کشور انجام خواهد شد.
رجیسترتلفن همراه مسافری صرفا در مبادی ورودی و حضوری
نماد برتر- سخنگوی گمرک گفت: از ۱۲ مهر ماه رجیستر تلفن همراه مسافری صرفا در مبادی ورودی و حضوری خواهد بود و مسافران باید مدارک خرید را به همراه داشته باشند.
مبانی قانونی طرح برق مجانی چیست؟
نماد برتر- برق مجانی آرزویی که چندین سال است منتظر آن بوده ایم در قالب مجوزهای قانونی آماده اجرا است، آرزویی که ۳۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار می دهد و نهایتا تا یک ماه و نیم دیگر اجرایی می شود.
چگونه قبض برق را رایگان کنیم؟
نماد برتر- طرح برق امید با هدف فرهنگسازی و مدیریت مصرف از یک ماه و نیم دیگر اجرایی می شود و ۳۰ میلیون نفر از مشترکان کم مصرف پرداخت هزینه برق معاف خواهند شد، حتی مشترکان پر مصرف نیز با انجام راهکارهایی می توانند از این مزیت بهره مند شوند.
الزام کمیته راهبری رجیستری برای ثبت گوشی مسافری
نماد برتر- مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تنها با درج شماره سیم‌کارتی امکان‌پذیر است که حداقل ۲۰ روز از زمان فعال‌سازی آن گذشته باشد.
حجم بازار کتاب دیجیتال ۳ برابر شد
نماد برتر- معاون مرکز ملی فضای مجازی بر گسترش روزافزون صنایع فرهنگی دیجیتال و تحول بسترهای انتقال محتوا و تغییر ترکیب سنتی ذی‌نفعان بخش خصوصی و ذی‌ربطان بخش دولتی و حاکمیتی حوزه محتوا تاکید کرد.
پرداخت کارت اعتباری به بیش از ۵ میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت
نماد برتر- مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، درباره اعطای تسهیلات به دارندگان سهام عدالت گفت: افرادی که از طریق بانک ملی یارانه دریافت می‌کنند، می‌توانند کارت اعتباری خود را فعال کنند که این کاربران بیش از ۵ میلیون حساب نزد بانک ملی دارند.
ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۳۰۰ یورو به گمرکات ابلاغ نشده است
نماد برتر- مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه اداره کل مقررات صادرات و واردات، هنوز هیچ ابلاغیه‌ای به گمرکات سراسر کشور مبنی بر اعمال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه به ارزش بالای ۳۰۰ یورو نداشته است، گفت: منتظر اعلام نظر نهایی کمیته مشترک میان بانک مرکزی و وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم.
چرا تمایل افراد به خرید گوشی کم شده است؟
پایگاه خبری راد: رییس انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی با بیان این‌که در هر دقیقه ۸۵ دستگاه تلفن همراه در کشور به فروش می‌رسد، گفت: امیدواریم با تسهیل واردات و کنترل قیمت ارز، بتوانیم شاهد کاهش قیمت گوشی تلفن همراه و ترغیب کاربران این دستگاه‌های کاربردی به به‌روزرسانی موبایل‌های خود باشیم.
کشف بیش از ۳۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در تیرماه
پایگاه خبری راد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بازرسان مستقر در سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها، ۳۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در تیرماه امسال کشف کردند.
اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی فعال شد
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فعال شدن اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی خبر داد.
پاسخ وزیر ارتباطات به شائبه‌ها درباره سیستم عامل بومی
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد سیستم عامل بومی و نصب آن روی گوشی‌های داخلی، به سوالاتی که در این زمینه برای کاربران ایجاد شده بود، پاسخ داده است.
حالت‌های مختلف نتیجه استعلام اصالت گوشی
پایگاه خبری راد: خریدارانی که قصد خرید گوشی تلفن همراه دارند، باید با مراجعه به سامانه‌ی همتا، اصالت دستگاه را استعلام کنند.
بدبینی چین به توافق تجاری با آمریکا
پایگاه خبری راد: رسانه دولتی چین اعلام کرد مذاکرات تجاری آتی میان سران آمریکا و چین بعید است اختلافات عمده میان دو طرف را فوراً حل کند اما ممکن است باعث گشایش مرحله جدیدی در مذاکرات شود.
چرا قیمت گوشی به ثبات نمی رسد؟!
پایگاه خبری راد: اگر افزایش نرخ ارز را مهم‌ترین عامل گرانی کالاها بدانیم که طی یک سال گذشته عاملی اجتناب‌ناپذیر بوده، اما عوامل دیگری مانند سودجویی برخی فروشندگان از اسم رجیستری و یک بام و دو هوای واردات گوشی و مشکلات واردکنندگان و اختلال‌های چندباره در سامانه همتا، افزایش قیمت گوشی را پررنگ‌تر کرده و سریال گرانی این کالا هنوز هم ادامه دارد.